Klachten

Bij ERGO telt uw mening!

We luisteren graag naar de mening van onze klanten om ook u nog beter van dienst te zijn. Wij vinden het belangrijk dat onze producten en diensten aan uw verwachtingen voldoen. Als er iets niet 100% naar wens is, dan verneemt het Complaints departement van ERGO dat graag. Stuur ons uw suggestie of klacht toe; zo kunnen wij u in de toekomst nog beter van dienst zijn.

Neem contact op met ons Complaints departement en wij nemen zo snel mogelijk uw klacht in behandeling.
Contactgegevens
Per post: Complaints departement, Bischoffsheimlaan 1-8 te 1000 Brussel
Per e-mail: complaints@ergo.be
Per telefoon: 02/53.55.888

Niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?

Neem contact op met de Ombudsman verzekeringen op het telefoonnummer 02/547 58 71 of stuur een e-mail naar info@ombudsman.as. U kan eventueel ook een brief sturen naar postadres: Square de Meeus, 1000 Brussel.

De ERGO website maakt gebruik van cookies
Meer informatie Ik ga akkoord