Klachten

Wij luisteren graag naar u.

Bij ERGO vinden we het belangrijk dat onze producten en diensten aan uw verwachtingen voldoen. Als er iets toch niet 100% naar wens is, dan verneemt ons Complaints departement dat graag. Zij doen er dan alles aan om u zo snel mogelijk verder te helpen.

U kan hen uw klacht bezorgen via dit contactformulier.

Daarnaast kan u hen ook bereiken:
Per post: Complaints departement, Loksumstraat 25, 1000 Brussel
Per e-mail: complaints@ergo.be

De behandelingstermijn van uw klacht is maximaal 14 dagen. We verbinden ons ertoe om u binnen deze tijd te antwoorden.

Niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?

Bent u ondanks onze inspanningen toch niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Neem dan contact op met de Ombudsman van de Verzekeringen op het telefoonnummer 02 547 58 71 of per e-mail naar info@ombudsman.as. U kan eventueel ook een brief sturen naar Ombudsman van de Verzekeringen, De Meeûssquare 35, 1000 Brussel.

ERGO maakt gebruik van Cookies 
ERGO Insurance NV maakt gebruik van noodzakelijke cookies om een goede werking van onze website te garanderen en om onze website gemakkelijker in gebruik te maken op basis van uw taalvoorkeur. U kan deze cookies altijd blokkeren of verwijderen in uw browser, maar gelieve er rekening mee te houden dat dit een impact kan hebben op de functionaliteit van onze website. Als u meer wilt weten over het gebruik van cookies door ERGO of over hoe u cookies kan blokkeren en/of verwijderen, raadpleeg dan ons Cookiebeleid.
Ik begrijp dit