Klachten

Wij luisteren graag naar u.

Bij ERGO vinden we het belangrijk dat onze producten en diensten aan uw verwachtingen voldoen. Als er iets toch niet 100% naar wens is, dan verneemt ons Complaints departement dat graag. Zij doen er dan alles aan om u zo snel mogelijk verder te helpen.

U kan hen uw klacht bezorgen via dit contactformulier.

Daarnaast kan u hen ook bereiken:
Per post: Complaints departement, Loksumstraat 25, 1000 Brussel
Per e-mail: complaints@ergo.be

Niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?

Bent u ondanks onze inspanningen toch niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Neem dan contact op met de Ombudsman van de Verzekeringen op het telefoonnummer 02 547 58 71 of per e-mail naar info@ombudsman.as. U kan eventueel ook een brief sturen naar Ombudsman van de Verzekeringen, De Meeûssquare 35, 1000 Brussel.

ERGO maakt gebruik van Cookies 
Deze website maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken (zoals pixels). Cookies zijn kleine bestanden die op uw computer worden opgeslagen door de websites die u bezoekt.  Wij gebruiken cookies om een goede werking van onze website te garanderen en om onze website gemakkelijker in gebruik te maken. We gebruiken ook cookies voor anonieme statistieken die ons in staat stellen te begrijpen hoe u onze website gebruikt en om ons te helpen de klantenservice voor u te verbeteren.
U heeft het recht om het gebruik van cookies te accepteren of te weigeren. Gelieve er rekening mee te houden dat het weigeren van het gebruik van cookies een impact kan hebben op de functionaliteit van onze website. Als u meer wil weten over het gebruik van cookies door ERGO, of als u uw cookie-instellingen voor deze website wil aanpassen, raadpleeg dan ons beleid betreffende Cookies.
Meer informatie Ik ga akkoord