03/06/2016

Nieuwe belastingaangifte bevat een recordaantal codes

De 29e belastinggids van ERGO Insurance geeft tekst en uitleg bij de nieuwigheden in 2016.

De jaarlijkse  belastingaangifte is in de bus gevallen, met dit jaar een recordaantal van 810 codes. Ten opzichte van de aangifte van vorig jaar werden er 3 codes geschrapt en kwamen er maar liefst 41 nieuwe codes bij. De 29e belastinggids van ERGO Insurance geeft meer uitleg bij de nieuwe codes en diept de nieuwe maatregelen inzake de loonkost in de horecasector, de woonbonus, startende kmo's en de kaaimantaks verder uit. Bovendien is er een volledig dossier gewijd aan de gevolgen van de tax shift en wordt er de nodige aandacht gegeven aan de nieuwe schenkingstarieven voor onroerende goederen.

De Belastinggids is een uitgave van ERGO Insurance en Uitgeverij Pelckmans. De gids telt 800 pagina's en is vanaf nu beschikbaar in de betere boekhandel.

Vraag gerust uw gratis exemplaar voor de pers aan: stuur een kopie van uw perskaart naar het adres marketing@ergo.be.

Op 14 juni om 18u organiseert ERGO Insurance bovendien een live videosessie met belastingexperten Pieter Debbaut en Saskia Vinck. Meer info vindt u op www.ergocoach.be

Lees het volledige persbericht.

Voor meer informatie kan u terecht bij:
Nathalie De Heem – Head of Marketing ERGO Insurance
Tel: +32 (0)2 278 2793